|
Ramió Assessors, SL Plaça Independència, 12-B 17001 - Girona (Girona) Tel. 972 426 307 - Email: info@ramioassessors.cat http://www.ramioassessors.com
|
02. Protocolo de Actuación en caso de Crisis
Si precisa de más información, póngase en contacto con nuestro equipo:
|
PERSEVERA SLU CL Príncipe de Anglona 5 28005 - Madrid (Madrid) Tel. 659 068 908 - Email: mdp@perseveragrupo.com |
PROTOCOL D'ACTUACIÓ EN CAS DE CRISI
Ramió Grup
CONSIDERACIÓ DE CRISI
Parlem de crisi quan ens referim a qualsevol situació o fet:
- Que pugui suposar un dany en la imatge i reputació de qualsevol empresa de Ramió Grup, les seves marques, productes, presentadors, autors, directius i empleats en general.
- Que tingui lloc a webs o en qualsevol mitjà social (blogs, Twitter, Facebook, LinkedIn…) de Ramió Grup o de tercers.
PRINCIPIS
Davant d'una crisi, els Professionals han d'actuar conforme als següents principis:
- Proporcionalitat: avaluar i dimensionar correctament el que passa.
- Precaució: no actuar sense la seguretat d'estar fent el correcte.
- Honestedat: donar la cara i atendre la crisi de la millor manera possible.
- Agilitat: respondre amb la màxima brevetat possible.
- Sobretot, actuar amb sentit comú i responsabilitat.
PROTOCOL D'ACTUACIÓ
Qualsevol Professional que tingui coneixement d'una crisi haurà de:
- Informar immediatament el seu responsable directe i el Director de l'Òrgan de Control, proporcionant, si és possible, imatges o captures dels missatges objecte de la crisi.
- El Director de l'Òrgan de Control decidirà si s'ha d'actuar, qui ha d'actuar i com s'ha d'actuar, coordinant des d'aquell moment (1) l'equip de xarxes socials i producte i (2) qualsevol altre departament afectat (jurídic, màrqueting…) de la seva empresa o de Ramió Grup.
- El Director de l'Òrgan de Control mantindrà informada la Direcció de Ramió Grup.
Un cop atesa la crisi, el Director de l'Òrgan de Control o el màxim responsable de la gestió de la crisi haurà d'elaborar un informe de tota la situació, per a referència en casos futurs, en el qual s'haurà d'incloure tota la informació possible sobre:
- Com es va tenir coneixement de la crisi
- Quines àrees van resultar afectades
- Què la va originar
- Quina va ser la solució o solucions adoptades
- Quin va ser el calendari d'aplicació
- Qui van participar en la seva solució
- Quines conseqüències va tenir
- Quins aprenentatges principals es van obtenir de la situació.